Müüja: 11Reasons OÜ Reg. kood: 16099242 E-pood: www.elevenaustralia.ee Aadress: Sõle 7, Tallinn 10614 Eesti Tel: +372 5686 6043 E-post: info@elevenaustralia.ee KM-kohustuslase number: EE102309489
www.elevenaustralia.ee e-poest tellimise üldtingimused
Müügitingimuste kehtivus 1) Müügitingimused kehtivad www.elevenaustralia.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja 11Reasons OÜ, registrikoodiga 16099242, aadress Sõle 7, Tallinn 10614 (edaspidi www.elevenaustralia.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. 2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.elevenaustralia.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 3) www.elevenaustralia.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.elevenaustralia.ee veebilehel.
Hinnad 1) www.elevenaustralia.ee veebipoes on kõik hinnad eurodes, sisaldavad 20% käibemaksu ja ilma saatmiskuluta. 2) Kui tellimus jääb alla 50 euro, lisandub saatekulu vastavalt kliendi valitud saatmise viisile.
Tellimus 1) Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil ta on klikkinud lingile “Lisa Ostukorvi”, seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimist. 2) Tellimus katkestatakse kui klient ei ole tasunud 100% tellimuse summast 24 tunni jooksul tellimuse vormistamise hetkest. Sellisel juhul tuleb tellimus vormistada uuesti. 3) Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt pangalingi kaudu, kui inimene on lisanud oma andmed ja kinnitanud tellimuse. 4) Tellimuse eest saab tasuda Eestis Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalingi kaudu. Pangalingi teenuse partneriks on Maksekeskus AS.
Müügilepingu jõustumine 1) Müügileping jõustub hetkest, kui raha on jõudnud 11Reasons OÜ arveldusarvele. 2) 11Reasons OÜ on kliendi isikuandmete vastutav töötleja, 11Reasons OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Swedbank AS-le.
Kohaletoimetamine 1) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib www.elevenaustralia.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele (Itella SmartPOST, Venipak). 2) Tellimus pakitakse ja antakse üle logistikapartnerile tavaliselt peale tellimuse eest tasumist samal või järgmisel tööpäeval, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva möödudes. 3) Tellimused jõuavad peale tellimuse täitmist valitud asukohta Eesti piires reeglina 1-2 tööpäeva jooksul. 3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel. 4) Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist. 5) www.elevenaustralia.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida www.elevenaustralia.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Tagastamisõigus 1) www.elevenaustralia.ee veebipoes kehtivad kõik Eesti vabariigi seadusega kehtestatud 14 päevane toodete tagastamise ja garantiikord. 2) Kauba tagastamiseks tuleb koheselt saata e-mail info@elevenaustralia.ee. Tagastamisõigus kehtib 14 päeva kauba kätte saamise päevast. 3) Tagastatav kaup peab olema kasutamata, rikkumata ja originaalpakendis. 4) Kauba tagastamine toimub kliendi kulul v.a juhul kui kaup ei vasta tellitule või on praak. 5) 11Reasons OÜ tagastab raha tagastatava toote eest koheselt, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
Vääramata jõud 1) www.elevenaustralia.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida www.elevenaustralia.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Pretensioonide esitamise kord Vastavalt võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. 1) Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama www.elevenaustralia.ee-d probleemidest e-posti aadressil info@elevenaustralia.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 1-kuu jooksul peale defekti avastamist. 2) www.elevenaustralia.ee ei vastuta: Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest. Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. 3) Kõik pretensioonid vaadatakse üle koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Isikuandmed Isikuandmete täpsem töötlemine on kirjeldatud meie privaatsuspoliitikas. Käesolevate tingimustega nõustumine on eelduseks www.elevenaustralia.ee veebipoest ostmiseks. Meie meeskond annab endast parima, sest suurim rõõm on rahulolev ja õnnelik klient.